Nor-Fishing Digital svært godt mottatt av næringen

Illustrasjon artikkel

Nyheten om at Nor-Fishing 2020 skal gå digitalt er møtt med svært positiv respons. Den digitale messen blir som et interaktivt TV-program - med gjester i studio, presentasjoner av varer og tjenester, faglige paneldebatter og selvsagt festlige reportasjer.

Messen vil gå over 2-3 dager i Nor-Fishing-uka, 18.-21. august.

 

Stemningen for digital messe er allerede loddet blant besøkende og utstillere - og Kari Steinsbø, exhibition manager i Nor-Fishing, oppgir at hele ni av ti besøkende ønsker å delta.

Næringas viktigste møteplass
Interaksjonen mellom besøkende og utstillere har lenge gjort Nor-Fishing til næringas viktigste møteplass. Å gjenskape denne markedsplassen på Nor-Fishing Digital er stiftelsens viktigste mål.

Steinsbø forteller at den digitale plattformen blir en møteplass for utstillere og potensielle kunder, og at stiftelsen jobber for å få på plass en løsning der besøkende kan booke en til en møter med utstillerne.

- Det vil også være en livechat som besøkende kan bruke for å delta i debatter og stille spørsmål, legger hun til.

Profesjonell veiledning til utstillere
Kristian Digre, daglig leder i stiftelsen Nor-Fishing, forteller at rundt 150 utstillere hittil har bekreftet plassen sin og at mange er nysgjerrige på konseptet. Digre forsikrer alle utstillere om at de får god veiledning i forkant av arrangementet.

 

Les mer>>